keskiviikko 31. joulukuuta 2014

BAILANDO... - Rapa Nui Style

RAPA NUI! Oli aivan mahtava  päivä (joskus kuukausia sitten, on taas ollu niin kiire et oon ihan hullun jäljessä). Me kaikki luokat oltiin harjoteltu erilaisii kansallistanssei (itsenäisyyspäivän lomalle lähtöpäivää varten) jo kuukausia, ja mun valinta oli tää Rapa Nui mikä on siis pääsiäissaarilta tullut tanssi. Hieman pelotti noiden asujen takia (hyvin vähän vaatetta) ja koska tosiaan tanssitaan parin kanssa ja näin edespäin siinä oli paljon paineita koska aikaisempina vuosina se oli niin upea kuulemma. Mutta pääosin hyvin meni, oli superhauska päivä ihanien ihmisten kanssa <3
MAIDA Y ROCHA photo RAPANUIIIII1_zps4e439876.jpg
Mun pari Rocha (se on sen sukunimi mut kaikki sanoo sitä sillä eikä etunimel) ja mun kaveri Maida.
HOMBRES RAPA NUI photo RAPANUIIIIIII2_zpsd9092cfe.jpg
Yerko, Rocha, Emiliano ja Stefano, yrittäen näyttää alkuasukkailta.
Aamu aloitettiin sillä että ei menty kouluun tunneille vaan laitettiin itsemme ja pojat (ne piti maalata sotamaalauksin tietty) valmiiksi ja vaihdettiin vaatteet. Ensin kuljin koulupuvun paitaa peittona koska tuntu oudolta kävellä ympäri koulua pelkissä bikineissä ja höyhenissä (mun sisko et näytän "Grande pollo" isolta kanalta haha), mut sit siihen tottu, olihan meitä puolialastomia kanoja aika paljon lopulta kumminkin.
 photo rapanui1_zpse995ec9c.jpg
Yhteiskuvaa! Nyt en luettele nimiä kumminkaan.
 photo rapanui3_zpsfec2424c.jpg
Siitä se lähti. Ihan semisti porukkaa, ei jännittäny muuta kun kädet vaan tärisi kun piti pitääkahta kookoksen puuolikasta joissa oli kynttilät.
 photo rapanui5_zps2e62c50f.jpg
 photo rapanui11_zps0e443897.jpg
rapa nui 5 photo rapanui33_zps3340744a.jpg
Loppuaika otettiin kuvia ja oli superhauskaa kaikilla oli niin siistejä (tai naurettavii, kummin vaan) asuja.
rapa nui 6 photo rapanui44_zps30edfecd.jpg
rapa nui7 photo rapanui66_zpsf2f462c7.jpg
Mafi, minä ja Cami <3
mie rapa 3 photo rapanui99_zps474df826.jpg
yo y rocha photo yoyrocha_zpscc4ee186.jpg
Mä ja Rocha.
sisko photo rapanui222_zps68d27833.jpg
Sisko <3 Sillä oli enemmän sellanen suomalaista kansallistanssia muistuttava kansantanssi.
Pablo y yo photo pabloyyo_zps61079e6e.jpg
Mun ja Pablon yhteiskuva haha. Sillä oli kans enemmän sellanen klassinen tanssí ton hatun ja kauluspaidan kaa.
Ylipäätään oli ihana päivä joka tulee aina säilyyn mun muistoissa ja oon ilonen et uskalsin valita tollasen tanssin missä oli kans selkeesti vähiten porukkaa, muut mun vuosikurssin tanssit oli selvästi tylsempii!

Besitos,
Maaru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti